Nem kellett túl sokat keresgélni kismedence forgalmazó után, hiszen a wellis éppen óriásplakát kampányon hírdette magát. Szépen megnéztem a honlapjukat felkészültem, hogy mit árulnak és mennyiért. Gondoltam nem árt óvatosnak lenni, ezért a goglival jól rá kerestem olyan kifejezésekre mint: "Wellis probléma" vagy "Wellis szar" stb. hátha találok valami hitelesnek tűnő panaszt, amely alapján infót gyüjthetek arról, hogy mire érdemes figyelni ha az ember 1 millát el akar költeni kismedencére. Félreértés ne essék, ilyenkor a fogyasztó azonnal hátrányból indul: a forgalmazó naponta több ilyet ad el, egy vevő meg talán tízévente vásárol ilyet.
Visszatérve a keresgélésre, csak egy hitelesnek tűnő bejegyzést találtam:
http://homar.blog.hu/2010/01/28/az_at_sem_vett_termek_garancialis_cserejevel_szivatjak_a_vasarlot
Nos, azonnal meg is kérdeztem emailben a wellist, és többek között ezt a választ kaptam:
"Sajnálattal olvastam a történteket, de úgy gondolom ez nem a mi hibánk volt, hanem a viszonteladóink kezelték a problémát nem megfelelő módon."...hát ez nem nyugtatott meg. Vagyis további forgalmazók után keresgéltem....innen folytatjuk.